06.09.2016

SONG OF THE DAY: SOMEONE NEW - HOZIER



Wakacje mijają zatrważająco szybko. Dzisiaj zdałam sobie sprawę, że już za dwadzieścia dni rozpoczynam nowy rok akademicki. A u Was? Jak rozpoczęcie roku szkolnego? Długo już nie publikowałam postu z kategorii muzyki, dlatego zamierzam to jakoś nadrobić. Co do muzyki... założyłam ostatnio konto na Spotify, trudno póki co jest mi się zupełnie przerzucić z Youtube, ale wiem, że kiedyś całkowicie to nastąpi. Przede wszystkim to zasługa teledysków, które uwielbiam oglądać oraz  jednych z moich ulubionych playlist, które prawie stuprocentowo wpisują się w mój muzyczny gust. Są nimi Mostly Strings oraz Wave of Good Noise. Planuję przygotować dla każdej z nich osobny post, więc więcej dowiecie się później. A teraz, utwór, który mogę odtwarzać kilkanaście razy pod rząd, co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia.. Mowa o Someone New Hoziera. I obiecuję, to nie będzie ostatnia jego piosenka, którą tutaj opublikuję. Długo minęło zanim poznałam jego twórczość poza Take Me To Church. Nie żałuję, jestem totalnie zakochana w jego głosie. 

Hozier - Someone New - KLIK




15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post jak i blog :) Ja rozpoczynam swoją przygodę z Liceum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Liceum to świetny czas w życiu :)

      Usuń
  2. Hm, ja dopiero pod koniec października zaczynam rok także jeszcze mam trochę wolnego, poszukiwania pracy trwają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rozpoczęcie roku minęło bardzo dobrze! No jestem na razie w 2 gim, więc nie jest tak źle

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos ma niesamowity. Przy piosence "Take Me To Church" zawsze uronię łzę lub dwie ;)
    http://moviesgoals.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piosenka jest bardzo emocjonalna, nie dziwię się :)

      Usuń
  5. Hozier jest świetny! Mam go na swojej playliście :D
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i ciekawy post. Ja w tym roku zaczęłam liceum :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    http://victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czekam na rok akademicki, ale jeszcze nie odliczam :( a co do Hoziera to nie znam nawet take me to church, chyba powinnam się z nim zaznajomić
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hozier jest wspaniałym artystą, uwielbiam jego głos jak i jego piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię hoziera:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń