30.08.2016

MARBLE TREND



Jest coś, co uwielbiam robić. To przeglądanie zdjęć pięknych wnętrz, ciekawych dodatków czy akcesoriów i znajdowanie w nich inspiracji dla własnego (przyszłego) domu i mojego minimalistycznego stylu życia ogólnie. Patrzenie na proste i "czyste" linie, minimalne wykończenia... To wszystko sprawa, że chcę być otoczona tylko tym. Żyję zasadą "mniej znaczy więcej" i bez wątpienia są to trudne czasy, aby nią się kierować, ale wszystko jest do osiągnięcia. Jeśli obserwujecie mój blog, możecie zauważyć, że moja estetyka kieruje się w stronę właśnie szeroko pojętego minimalizmu. Tak i jest tym razem. Trend marble, czyli marmur, rozpowszechnił się tego roku. Można znaleźć go niemal wszędzie, zaczynając po paznokciach, po akcesoria do dekoracji wnętrz, poduszki, po etui na telefon... można tak wymieniać w nieskończoność. Osobiście bardzo mi się spodobał, wybrałam zatem jako tapetę szaro-biały marmur. Lubię takie proste rozwiązania. A wam jak się spodobał ten trend?






source: Pinterest

13 komentarzy:

  1. Jejkuu, ten trend też przypadł mi do gustu *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go i marzą mi się te akcenty w pokoju, ale na tą chwilę jest to niemożliwe :( Może w przyszłym mieszkaniu,kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny trend :D Bardzo inspirujący
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo spodobał mi się ten marmurowy trend:) tez lubie tak jak Ty przegladac piekne zdjecia, wnetrza, inspiracje.. mam nadzieje ze kiedys bede miala okazje skorzystac z nich podczas urzadzania mojego przyszlego domku:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbym wyczuła pokrewną artystyczną duszę? Tak, mi też się podoba. To takie naturalne.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten motyw!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Mega *.* Chyba muszę odwiedzić parę sklepów :)


    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/09/01092016.html

    OdpowiedzUsuń
  8. case na telefon z tym motywem bylby piekny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to się prezentuje, ale wiadomo jak to z trendami, teraz jest to super, a później już się odwidzi. Chociaż dla mnie, pogoń za trendami.. to nie jest nic złego, ale ja wolę być taka jak chcę być, jeśli mi się coś spodoba, to nie patrzę na to, czy to jest aktualnie modne. :) A swoją drogą, podoba mi się ten minimalizm na Twoim blogu. :)

    koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem wielką fanką tego trendu odkąd mając 4 lata zobaczyłam białe marmurowe parapety w domu babci :>

    OdpowiedzUsuń